הפרשן מעריך: "תזמון הבחירות יכריעו את גורל ראה"מ"

    מהדורת הבוקר No Comments on הפרשן מעריך: "תזמון הבחירות יכריעו את גורל ראה"מ"

    אבי גרינצייג לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע ‘בקול חי’: "לפיד עשה פוליטיקה כשמחבלים עדיין הסתובבו בדרום, אז חודשיים וחצי אחרי לנו כבר בטח מותר לעסוק בפוליטיקה"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי אבי גרינצייג שוחח הבוקר עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' ואמר: "יאיר לפיד עשה פוליטיקה כאשר מחבלים עדיין הסתובבו בדרום, אז חודשיים וחצי אחרי לנו כבר בטח מותר לעסוק בפוליטיקה. לבחירות המקומיות יש שתי צדדים למטבע. יש מועמדים ואנשי מטה שמשרתים במילואים אבל יש גם אנשים שכבר בזבזו את רוב התקציב והם כבר נחנקים מהקמפיין האינסופי, עיריות משותקות. המדינה לא יכולה להפסיק לנשום בגלל שיש מלחמה בדרום. ביישובים שאין שגרה הבחירות כבר נדחו".

    הסקרים האחרונים: "סמוטריץ' בטוח עובר בכל מצב. יש לו 5 מנדטים ברזל. הסקרים מצחיקים כמו שיאמרו שיהדות התורה לא עוברת. הסיבה שהוא יורד בסקרים זה האחוז הגבוה של המצביעים שלו שלוחמים בעזה ולא זמינים לסקרים. השאלה המעניינת היא מה יעשה סער, חבירה לליכוד היא לא הגיונית אבל הוא יכול לרוץ לבד ואולי להביא מספר יפה של מנדטים".

    הפרשן הוסיף ואמר: "לא הייתי מספיד את נתניהו כל כך מהר. מצבו לא אידיאלי כמובן, אבל מה שיכריע זו התחושה שלנו בסיום המלחמה והתפתחויות אפשריות אז כמו ועדת חקירה ותוצאותיה וכמובן מהלכים מדיניים. עניין נוסף שיכריע את הגורל הפוליטי של נתניהו הוא שאלת תזמון הבחירות. אם הם יהיו בשנה הקרובה – זה סיפור אחד, אם הם יתקיימו עוד שנתיים זה סיפור אחר".

    האזינו



    0 תגובות